click-box head page-admin page-blocks page-shield speed settings-gears card-chip cart-star gear-hearth book facebook gplus twitter share-meta mail line-chart money-bag settings-gears2 plus arrow-left arrow-right arrow-down arrow-up chevron-left chevron-right chevron-down chevron-up logo-oander search

Az önműködő webáruházak nyomában – A rendeléskezelés automatizációja

A legújabb cikksorozatunkban a webáruházak automatizációjával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról írunk. “Az önműködő webáruházak nyomában – Mit, mivel, hogyan?” és a készletkezelésről, a készletadatok automatizációjáról szóló írásunk után most a rendelések kezelésével foglalkozunk, egészen a vásárlóktól a termékeken át a beszállítóink felé leadott újrarendelésig. Bár a téma egyszerűnek tűnik, összetettsége, különböző aspektusai miatt mégis egy rendkívül összetett folyamat.

A rendelések esetében – mint más integrációs megoldások esetében is – leegyszerűsítve arról van szó, hogy beépítünk egy middleware-t (köztes szoftvert), ahol minden szükséges információt begyűjtünk és azokat a megfelelő logikák mentén konvertáljuk, majd szinkronizáljuk a szükséges rendszerekbe. Az alapvető információk átadásán túl számos más funkció kiszolgálására képes, a továbbiakban ezekből hozunk gyakorlati példákat.

Hol és hogyan kell elképzelni a rendelkéskezelés automatizálását?

A gyakorlati példákért és részletes cikkünkért kattints ide!

A Kosárérték.hu oldalán megjelent cikket Roskó Dávid kollégánk jegyzi, aki 2016 óta az OANDER Development Kft. integrációs üzletágvezetője.