click-box head page-admin page-blocks page-shield speed settings-gears card-chip cart-star gear-hearth book facebook gplus twitter share-meta mail line-chart money-bag settings-gears2 plus arrow-left arrow-right arrow-down arrow-up chevron-left chevron-right chevron-down chevron-up logo-oander search
webshop automatizáció

Az önműködő webáruházak nyomában – A készletkezelés automatizációja

Legújabb cikksorozatunkban a webáruházak automatizációjával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról írunk. Az önműködő webáruházak nyomában – Mit, mivel, hogyan? című bevezető cikkünk után az egyik leggyakoribb fájó pontról, a készletkezelésről, a készletadatok automatizációjáról osztjuk meg tapasztalatainkat

A készletkezelés az integráció egyik legnagyobb kihívásokat tartogató területe. Leginkább a műszaki webáruházak és FMCG webshopok esetén sarkalatos pontja az üzleti folyamatoknak.

Az nChannel különböző vásárlási esettanulmányokra hivatkozva számokkal is bizonyítja a real-time készletkezelés fontosságát:

  • Az online vásárlók 58%-a találta fontosnak, hogy a kereskedők weboldalán látható legyen a keresett termék készlet státusza.
  • 41%-uk hagyta el a kosarát, amikor kiderült a pénztárban, hogy mégsincs készleten a kiválasztott termék.
  • vásárlók 38%-a jobban preferálja az online vásárlást a készletinformációk kijelzésének köszönhetően, mint a hagyományos üzleteket.
  • Ne feledkezzünk meg a készlettúlfutások miatti teljesíthetetlen rendelésekről sem, mely egyértelmű negatív vásárlási élményt okoz az ügyfeleknek, ráadásul az adminisztrációs munkát is megnöveli, mind a webshop kezelők, mind az ügyfélszolgálat, mind pedig a pénzügy részéről.

Hol és hogyan használjuk a készletkezelés automatizációját?

Cikkünkért kattints ide!

A Kosárérték.hu oldalán megjelent cikket Roskó Dávid kollégánk jegyzi, aki 2016 óta az OANDER Development Kft. integrációs üzletágvezetője.